Què Fem?

El nostre compromis amb el joves es poder-los ajudar a que puguin seguir el seu desemvolupament tan a nivel social, laboral, com familiar i que tinguin la máxima autonomía posible.

• Taller de costura on se’ls enseya a cosir a  má i màquina.
  • Taller de cuina on se’ls enseya una cuina senzilla, original i divertida.
  • Tallers de manualitats on aprenen diferents tècniques: Decoupage, dcrap, pintar mocador de seda, mix-media, tots el articles que fem posteriorment es posen a la venda.
  • També fem encàrrecs.
  • Botiga solidària on ensenyem a seleccionar la roba, rentar-la i a condicionar-la per la posterior venda.

Revisem la roba

Rentem la roba

Tendem la roba

Planxem la roba

Posem el preu a la roba

Ya esta llesta per vendra

• També fem arranjaments de roba.
A part dels tallers també tenim una part lúdica, un cop al mes fem una sortida per estar em contacte amb la natura o visitar llocs interesants.
  Cada mes fem la Disco-Oka on s’ho passant d’allò mès bé, doncs així sel’s hi amplia el seu cercle d’amics. Ens agradaria destacar que estem oberts a l’organització de qualsevol altre taller ocupacional que puguí ésser interessant pel desenvolupament del nostres nois/es com col-laborar amb altres entitats i ONG’s que facin activitats similars a les nostres.